2012. július 7., szombat

Üdvözlöm az idelátogatókat

Nagy Ádám vagyok, 24 éves.


A hároméves alapképzésben megszereztem a testnevelő - edzői diplomámat,
majd tovább folytattam tanulmányaimat a mesterképzésben.
Utolsó éves egri főiskolás vagyok: testnevelő, játék- és szabadidő szervező tanár leszek.
4 éves korom óta foglalkozom a Judo-val. Számtalan nemzetközi és hazai versenyen vettem és veszek részt. Számomra a sport mára életformává vált. E mellett több éve foglalkozom a crossfittel, amelyben szintén versenyzek is. Mindkét sportban kimagasló eredményeket értem el. Szabadidő sportok közül az évszaknak megfelelően sok mindent űzök: snowboard, sí, jégkorcsolya, wakeboard, gördeszka, úszás, kajak-kenu, hegymászás
Zenei világomban első sorban a Rap szerepel.
Három éve testnevelőként és két éve Judoedzőként is dolgozom.
Judoedzői diplomámat 2009- ben szereztem meg a TF- en.
Jelenleg úszásoktatást tartok az albertirsai strandon.

 Szívesen adok tanácsokat testedzéssel kapcsolatban. 
Óraadást is vállalok.
Vállalom szabadidős tevékenységek megszervezését elsősorban a sport területén, minden korosztály részére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése